سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سایه روشن
 

- چرا روروئک را هم سبز برنداشتید ؟

: سبز نداشت این هم قشنگه.

– می خواهید من یه آکش رو براتون بیارم قیمتشم مناسب.

: نه ممنون همین خوبه.

راننده تاکسی هم می دانست روروئک، کیف و کریر(باید) همرنگ باشند.

نمی دانم چرا می گویند آبی رنگ پسرانه و صورتی دخترانه است؟ سبز-نارنجی-یاسی پسر و دختر ندارند… اولین بار چه کسی این رنگ ها را به پسر و دختر بودن نسبت داده است؟ مثلا مگر اتاق دختر نمی تواند آبی باشد؟ چرا اگر پسری اتاقش قرمز شد می گویند واای اینکه دخترانس…

شاید بحث روان شناسی و اینها در میان باشد ولی باز هم در ذهن من نمی گنجد که نتوانم اتاق دخترم را آبی یا اتاق پسرم را قرمز کنم !

حالا این هم قبول! اتاق دخترمان می شود قرمز-صورتی و اتاق پسرمان آبی ! این یعنی باید تمام وسایلش از ریز تا درشت را همان صورتی و آبی انتخاب کنم ؟ خوب مگر پسر و دختر ما قرار است فقط یک رنگ را بیاموزند… ؟

اگر روروئک فرزند من نارنجیست چرا کریر هم باید نارنجی باشد ؟ مگر هیچوقت من کریر و روروئک را با هم از منزل بیرون می برم که به اصلاح بگویند این ها چه سِت است!

.

.

.

دیروز به دلایلی در اوایل ماه چهارم بدون رسیدن وقت تعیین جنسیت اقدام به خرید سیسمونی آن هم نه جزئی! جزئی و کلی نمودیم … تقریباً همه چیزش آماده است…

و من به دوستم پیامک می دهم : تکمیل شد . آن هم نه یک رنگ ! رنگین کمان 7رنگ  :)

تخت و کمد کرم فیروزه ای – روتختی قهوه ای کرم – روروئک طوسی نارنجی- کریر سبزو طوسی – استیکر حاشیه ای آبی- ساعت قرمز- حوله آبی – برس و شونه زرد- ناخن گیر سفید- سطل سورمه ای – کفش سفید و قرمز- کلاه زرشکی و ….

مبارکت باشد نبات مامان و بابا …ان شاالله خودت یکرنگ باشی و دنیایت رنگارنگ :)

 


[ چهارشنبه 91/7/26 ] [ 9:29 صبح ] [ حا.عین ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 38
بازدید دیروز: 92
کل بازدیدها: 29961